Aplinka

SAUGAUS EISMO MOKYMOSI KELIAS

     Kad vaikai suvoktų teisingo ir saugus kelio taisyklės, darželio teritorijoje nubrėžta važiuojamoji dalis su pėsčiųjų perėja. Kelių eismo taisyklėms sutvirtinti yra įvairių kelio ženklų, kuriuos naudojame pamokų metu. Atkreipiame dėmesį į atskirų kelio ženklų formą ir spalvą. Aiškinamės, ką reiškia šie kelio ženklai ir kodėl jie tokie svarbūs. Vaikai mokosi taisyklingai kirsti kelią. Jie mėgsta žaisti kelyje su žaisliniais automobiliais, kurdami įvairias eismo situacijas.

MINI DARŽAS

     Vaikų darželio teritorijoje įrengta daržo edukacinė aplinkos erdvė. Jos tikslas – sudaryti galimybę vaikams  per patrauklią veiklą, tyrinėti, analizuoti ir gebėti pažinti bei atpažinti darže augančius augalus. Stebėti augalų augimo procesą, suprasti sėjimo, daiginimo, sodinimo, auginimo ypatumus. Šioje edukacinėje erdvėje įrengtos pakeliamos lysvės, kuriose ugdytiniai turi galimybę auginti įvairias daržoves, prieskonines žoleles, vaistažoles ir uogų krūmus. Vaikams sudaryta galimybė patiems sėti, sodinti, stebėti jų augimo tarpsnius, susipažinti su augalų žydėjimo, vaisių bei uogų nokimo laiku. Augindami  ir tyrinėdami daržo augalus vaikai gilina  žinias ne tik gamtos, matematikos, dailės ir kitų dalykų bet ir tobulina įvairias kompetencijų sritys. O koks nuostabus jausmas skanauti savo darže užaugintų daržovių derlių!

SODAS

LAUKO ŽAIDIMŲ AIKŠTELĖ

     Lauko žaidimų aikštelė įrengta darželio teritorijoje yra neatsiejama vaikų ugdymo dalis. Žaisdami lauke vaikai lavina savo kūną, ištvermę ir vikrumą, įgyja bendravimo įgūdžių, mokosi rasti bendrą kalbą vieni su kitais. Bėgiodami, šokinėdami, supdamiesi ir laipiodami jie lavina judesius, koordinacija, stiprina kūno raumenis. Visi žaidimų aikštelės elementai atitinka vaiko amžių, ūgį, svorį ir fizines galimybes. Vaikų darželio kiemelyje vyksta įvairūs edukaciniai, kūrybiniai užsiėmimai.

"MEŠKUČIŲ" GRUPĖS APLINKA

     Naujai įrengtoje „Meškučių“ grupėje sudarytos visos sąlygos vaikams augti, vystytis, bendrauti ir žaisti su bendraamžiais. Įrenginėjant grupės erdves labiausiai buvo atsižvelgiama į vaikų saugumo užtikrinimą, natūralų apšvietimą, harmoningas spalvas, patogias vietas, mobilumą ir kokybiškas priemones kūrybai. Dėl to aplinkoje yra gausu tyrinėjimą skatinančių žaislų, daugiafunkcinių priemonių, natūralių, gamtoje randamų medžiagų. Grupės erdvės išdėstytos veiklos centrais, tad vaikai turi galimybę pasirinkti juos dominančias veiklas, tenkinti savo natūralų smalsumą bei sveiką ugdymąsi . Priemonės yra saugios, patrauklios, estetiškos, daugiafunkcinėsvaikams prieinamos bei išdėstytos vaikui aiškiai, suprantamai ir matomai. Atsižvelgiama ir vertinama vaiko nuomonė, todėl grupės  erdvėje – aplinkoje yra vaikų kūrybinės veiklos darbų.

"KIŠKUČIŲ" GRUPĖS APLINKA

     Aplinka grupėje atitinkanti vaikų amžių ir poreikius, funkcionali, suskirstyta į mažesnes erdves pagal ugdomas kompetencijas, kurios viena kitą papildo, pakanka priemonių vaikų kompetencijoms ugdyti, savarankiškai veiklai, aktyviam judėjimui. Vyrauja priemonės, skatinančios individualius vaiko pasaulio pažinimo būdus (žaidimai, natūralios priemonės, priemonės bandymams, tyrinėjimams). Sudarytos sąlygos, kad vaikas galėtų veikti individualiai, su vaikų grupele ir su visa grupe. Priemonės yra saugios, patrauklios, estetiškos, daugiafunkcinės, vaikams prieinamos, išdėstytos vaikui aiškiai, suprantamai ir matomai. Grupės ugdomoji aplinka papildyta inovatyviomis priemonėmis – šviesos stalais. Prie šių stalų organizuojama viena veiklos zonų  retai lieka tuščia. Šviesos stalus pamėgo ir berniukai ir mergaitės. Čia jie dėlioja savo vardus iš akmenukų, piešia pirštais ant išbarstytų manų kruopų. Turime kūrybines dirbtuves, kur vaikai randa daug įvairių spalvų ir faktūrų medžiagų bei įvairių priemonių meninei veiklai. Čia vaikai išbando įvairias technikas ir patiria kūrybos džiaugsmą.