Aplinka grupėje atitinkanti vaikų amžių ir poreikius, funkcionali, suskirstyta į mažesnes erdves pagal ugdomas kompetencijas, kurios viena kitą papildo, pakanka priemonių vaikų kompetencijoms ugdyti, savarankiškai veiklai, aktyviam judėjimui. Vyrauja priemonės, skatinančios individualius vaiko pasaulio pažinimo būdus (žaidimai, natūralios priemonės, priemonės bandymams, tyrinėjimams). Sudarytos sąlygos, kad vaikas galėtų veikti individualiai, su vaikų grupele ir su visa grupe. Priemonės yra saugios, patrauklios, estetiškos, daugiafunkcinės, vaikams prieinamos, išdėstytos vaikui aiškiai, suprantamai ir matomai. Grupės ugdomoji aplinka papildyta inovatyviomis priemonėmis – šviesos stalais. Prie šių stalų organizuojama viena veiklos zonų retai lieka tuščia. Šviesos stalus pamėgo ir berniukai ir mergaitės. Čia jie dėlioja savo vardus iš akmenukų, piešia pirštais ant išbarstytų manų kruopų. Turime kūrybines dirbtuves, kur vaikai randa daug įvairių spalvų ir faktūrų medžiagų bei įvairių priemonių meninei veiklai. Čia vaikai išbando įvairias technikas ir patiria kūrybos džiaugsmą.